Všeobecné obchodní podmínky (VOP) pro nákup v internetovém obchodě
Psportmoda.cz
I. Obecná
ustanovení
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) platí pro
nákup v internetovém obchodě provozovaném na internetové adrese www.psportmoda.cz (dále též jen e-shop) a upravují vztahy
mezi smluvními stranami kupní smlouvy (faktury), kdy na jedné straně je
společnost Martin Pikal Psportmoda.cz, IČ: 41862601, DIČ: CZ7302280194, se
sídlem Vltavská 277/28, 150 00 Praha 5 jako prodávající a na straně
druhé je kupující.
Veškeré smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění (dále jen „NOZ“).
Není-li výslovně uvedeno jinak, pro účely těchto obchodních podmínek se v souladu s NOZ považuje za spotřebitele každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná (dále jen „spotřebitel“).
Kupující podáním objednávky stvrzuje, že se seznámil s VOP, že s nimi souhlasí a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.
II. Kupní
smlouva
Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím je
vymezen příslušnými právními předpisy a kupní smlouvou, jejíž
součástí jsou i tyto obchodní podmínky.
Nabídkou k uzavření kupní smlouvy je umístění nabízeného zboží prodávajícím na stránky e-shopu, kupní smlouva vzniká doručením kupujícím v rámci e-shopu řádně vyplněné, potvrzené a odeslané objednávky prodávajícímu (dále jen „objednávka“).
Uzavření kupní smlouvy bez sjednání všech jejích náležitostí stanovených NOZ je ve smyslu ustanovení § 1726 NOZ vyloučeno. Prodávající dále v souladu s ustanovením § 1740 odst. 3) NOZ vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.
Prodávající je povinen neprodleně kupujícímu potvrdit obdržení jeho objednávky na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím v jeho objednávce. Současně s takovým potvrzením zašle prodávající kupujícímu znění těchto obchodních podmínek. Uzavřením kupní smlouvy vzniká prodávajícímu závazek dodat zboží kupujícímu a umožnit mu nabýt vlastnické právo ke zboží, kupujícímu vzniká závazek zboží převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu.
Uzavřením kupní smlouvy kupující výslovně potvrzuje, že si je vědom toho, že tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást kupní smlouvy, a že se s těmito obchodními podmínkami detailně seznámil. Na tyto obchodní podmínky byl kupující dostatečným způsobem před uzavřením kupní smlouvy upozorněn a měl možnost se s nimi v plném znění seznámit.
III.
Specifikace zboží a cena zboží
Označení zboží a popis jeho hlavních vlastností je u každého zboží uveden přímo v e-shopu.
Cena zboží je u každého zboží uvedena přímo v e-shopu. Tato cena je uvedena včetně všech daní a poplatků. Za podmínek stanovených v těchto obchodních podmínkách bude prodávající účtovat kupujícímu nad rámec ceny zboží náklady na dodání zboží kupujícímu.
Kupní cena zboží bude dohodnuta v každé kupní smlouvě s tím, že výše takové kupní ceny bude odpovídat kupní ceně příslušného zboží uvedené v e-shopu v době odeslání objednávky kupujícím. Prodávající je oprávněn ceny zboží jednostranně měnit s tím, že na již uzavřenou kupní smlouvu nebude mít taková změna ceny vliv.
IV. Platební
podmínky
Způsob úhrady kupní ceny bude sjednán v kupní smlouvě, a to v návaznosti na volbu kupujícího učiněnou v jeho objednávce, kdy kupující má možnost volby z těchto variant:
1. Dobírka: zboží bude zasláno na adresu uvedenou při
objednávce a zaplatíte za něj dopravci nebo na výdejním místě
v hotovosti nebo platební kartou při převzetí
Dobírka je zpoplatněna v ČR poplatkem 30 Kč a na Slovensku
1,5 EUR.
2. Platba online (kartou/bankovním převodem): jednoduše,
rychle a bezpečně zaplatíte díky platebnímu systému GoPay. Vaše platba
bude na náš účet připsána během pár minut. Tímto způsobem zaplatíte
platební kartou přes internet nebo rychlým online bankovním převodem. Tento
způsob platby není zpoplatněn.
3. Bankovní převod v ČR: možnost platby převodem z účtu na
náš účet u ČSOB.
Číslo našeho účtu: 260666781 / 0300
var. symbol: použijte číslo objednávky
S platbou vyčkejte než Vám zašleme informace k platbě!
V tomto případě je zboží expedováno až po připsání finanční
částky na náš účet.
4. Bankovní převod na Slovensko: možnost platby
převodem (v EUR) z účtu na náš účet u Fio banky.
Číslo našeho účtu: IBAN: SK6983300000002400858558
Náš účet je vedený v EUR a na Slovensku, proto neplatíte za
zahraniční platbu!
var. symbol: použijte číslo objednávky
S platbou vyčkejte než Vám zašleme informace
k platbě!
V tomto případě je zboží expedováno až po připsání finanční
částky na náš účet.
5. Hotově: platbu v hotovosti lze uskutečnit na našem výdejním místě na adrese Odlehlá 311/50, Praha 9, Vysočany
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
V. Dodací
podmínky
Zboží bude kupujícímu dodáno na adresu, kterou kupující uvede v objednávce, a to prostřednictvím České pošty.
Zboží bude kupujícímu doručeno obvykle do 48 hodin, nejpozději do 5 pracovních dnů od uzavření kupní smlouvy. V případě doručování zásilky na Slovensko je dodací lhůta přibližně 5 dnů. Zásilka bude obsahovat objednané zboží a prodejní doklad.
V případě volby platby předem na účet, bude kupujícímu zboží
rezervováno po dobu 7 kalendářních dnů, pokud není stanoveno jinak. Pokud
kupující částku za zboží (kupní cenu) neuhradí, může být objednávka
stornována a zboží nabídnuto k dalšímu prodeji. V případě volby
platby předem na účet prodávajícího bude zboží kupujícímu odesláno
až po zaplacení celé částky za zboží včetně nákladů spojených
s dopravou.
V případě osobního odběru a platbě v hotovosti v místě podnikání
prodávajícího činí tato lhůta 7 kalendářních dnů.
Kupující souhlasí s tím, aby prodávající poskytl přepravci údaje
týkající se kupujícího, a to v rozsahu, který je nezbytný pro řádné
dodání zboží.
O přesném datu dodání Vás budeme vždy informovat telefonicky nebo
e-mailem.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část na základě dohody s kupujícím v těchto případech: zboží je již vyprodané nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že kupující již zaplatil kupní cenu, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet.
Aktualizace stránek probíhá 1× za 24 hodin.
VI. Doprava
zboží
1. ČESKÁ REPUBLIKA
Česká
pošta:
Balíky jsou doručovány balíkem Do ruky nebo balíkem Na poštu v pracovní
dny, v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané
lokalitě. V případě, že nebudete zastiženi na uvedené adrese, bude
zásilka uložena na nejbližší poště skladující balíky a Vy budete
upozorněni tzv. Výzvou ve Vaší schránce. O přesném dni dodání budete
informováni sms nebo e-mailem. Pokud si zboží nevyzvednete do
7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.
Zboží expedujeme do 24 hodin od objednání v pracovní dny
(PO-PÁ).
Zásilka je doručena zákazníkovi do 48 hodin od objednání –
platí v pracovní dny (PO-PÁ)
DOPRAVA ZBOŽÍ JE PŘI OBJEDNÁVCE NAD 1 800 KČ ZDARMA.
V případě nižší hodnoty objednávky je účtováno níže uvedené
poštovné a balné:
Balík Do
ruky:
100 Kč
Balík Na poštu:
90 Kč
Při platbě na dobírku je účtován
poplatek:
30 Kč
Balík Do ruky
Přijede za Vámi, kam budete chtít. Předem se o tom dozvíte díky SMS nebo
e-mailu.
Proč je Balík Do ruky tak výhodný?
Můžete si upravit čas nebo způsob doručení prostřednictvím internetu.
Česká pošta Vás informuje o doručování balíku prostřednictvím SMS
nebo e-mailem již v den podání. Ve vybraných lokalitách Česká pošta
nabízí volbu odpoledního doručování, které Vám předem telefonicky
oznámí poštovní doručovatel. Pohyb balíku můžete neustále sledovat
v systému Track and
Trace na stránkách České pošty. V případě, že nebudete zastiženi,
bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na nejbližší poště.
Balík Na poštu
Bude doručen přímo na jednu z 2 600 pošt, kterou si sami vyberete.
Vyzvednete si ho, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte,
odkdy na Vás bude čekat.
Proč je Balík Na poštu tak výhodný?
Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete
na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám. Sami si jednoduše vyberete poštu,
na kterou má být balík dodán. Česká pošta Vás informuje o možnostech
vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu
v okamžiku uložení balíku na poště. Pohyb balíku můžete neustále
sledovat v systému Track
and Trace na stránkách České pošty.
Zásilkovna:
Zásilku si můžete nechat doručit na více než 5000 výdejních míst
v ČR nebo na adresu. O přesném dni dodání budete informováni SMS nebo
e-mailem. Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je
automaticky odesíláno zpět.
Zboží expedujeme do 24 hodin od objednání v pracovní dny
(PO-PÁ).
Zásilka je doručena zákazníkovi do 48 hodin od objednání –
platí v pracovní dny (PO-PÁ)
DOPRAVA ZBOŽÍ JE PŘI OBJEDNÁVCE NAD 1 800 KČ ZDARMA.
V případě nižší hodnoty objednávky je účtováno níže uvedené poštovné a balné:
Doručení na výdejní
místo:
60 Kč
Doručení na adresu:
100 Kč
Při platbě na dobírku je účtován
poplatek: 30 Kč
Doručení na výdejní místo:
Zásilku si můžete nechat doručit na více než 5000 výdejních míst
v celé ČR. Na výdejní místo Zásilkovny je
možné doručit pouze zásilky s hmotností do 5 kg a maximálním rozměrem
zásilky do 70 cm. Konkrétní výdejní místo si můžete vybrat v pokladně
v kroku „Vyberte dopravu“. Vyzvednutí zásilky je velice snadné pouze
pomocí zaslaného hesla. Při doručení zásilky na výdejní místo budete
informovaní SMS nebo e-mailem. Od této chvíle máte 7 kalendářních dnů
na vyzvednutí zásilky. Lhůtu pro vyzvednutí zásilky si můžete prodloužit
až na 21 dní.
Zásilku můžete sledovat na tomto odkazu.
Doručení na adresu:
Tato služba funguje na základě výběru nejvhodnějšího dopravce pro
doručení na adresu ve vašem regionu. Kurýr bude vybrán v závislosti na
aktuální vytíženosti a kvalitě daných kurýrních služeb. Touto službou
lze zasílat zásilky s hmotností do 10 kg a maximálním rozměrem do
120 cm. O doručení zásilky budete předem informovaní SMS nebo
e-mailem.
Zásilku můžete sledovat na tomto odkazu.
Osobní odběr:
Zboží si můžete osobně vyzvednout na adrese Odlehlá 311/50, 190 00 Praha
9 a to v pracovní době:
Po – Pá: 10:00 – 12:00 16.00 – 18.00
Na této adrese není prodejna, ale pouze výdejní místo. Zboží je vždy
potřeba nejdříve objednat přes náš e-shop!
O přesném datu, kdy bude zboží připraveno k vyzvednutí vás budeme
informovat e-mailem.
Zboží je možné si na této adrese i vyzkoušet.
V případě osobního odběru je požadována platba v hotovosti!
2. SLOVENSKO
Česká pošta (Slovenská
pošta):
Zboží je zasíláno Českou poštou (Slovenskou poštou) po provedení platby
online kartou nebo bankovním převodem a nebo po platbě předem bankovním
převodem, zboží Vám bude zasláno až po připsání celkové částky na
náš účet. Dodací lhůta je přibližně 5 pracovních dní (PO-PÁ)
Na dobírku přes Českou poštu nezasíláme!
DOPRAVA ZBOŽÍ JE PŘI OBJEDNÁVCE NAD 120 EUR ZDARMA.
V případě nižší hodnoty objednávky je účtováno níže uvedené poštovné a balné:
Poštovné 8 EUR
Platba za zboží se uskutečňuje v EUR.
Zásielkovňa:
Zásilku si můžete nechat doručit na více než 1300 výdejních míst na
Slovensku nebo na adresu. O přesném dni dodání budete informováni SMS
nebo e-mailem. Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je
automaticky odesíláno zpět. Zboží je možné zaslat i na dobírku.
Zboží expedujeme do 24 hodin od objednání v pracovní dny
(PO-PÁ).
Zásilka je doručena zákazníkovi do 72 hodin od objednání –
platí v pracovní dny (PO-PÁ)
DOPRAVA ZBOŽÍ JE PŘI OBJEDNÁVCE NAD 120 EUR ZDARMA.
V případě nižší hodnoty objednávky je účtováno níže uvedené poštovné a balné:
Doručení na výdejní
místo:
3 EUR
Doručení na adresu:
5 EUR
Při platbě na dobírku je účtován
poplatek: 1,5 EUR
Platba za zboží se uskutečňuje v EUR.
Doručení na výdejní místo:
Zásilku si můžete nechat doručit na více než 1300 výdejních míst po
celém Slovensku. Na výdejní místo Zásilkovny je možné doručit pouze
zásilky s hmotností do 5 kg a maximálním rozměrem zásilky do 70 cm.
Konkrétní výdejní místo si můžete vybrat v pokladně v kroku „Vyberte
dopravu“. Vyzvednutí zásilky je velice snadné pouze pomocí zaslaného
hesla. Při doručení zásilky na výdejní místo budete informovaní SMS nebo
e-mailem. Od této chvíle máte 7 kalendářních dnů na vyzvednutí
zásilky. Lhůtu pro vyzvednutí zásilky si můžete prodloužit až na
21 dní.
Zásilku můžete sledovat na tomto odkazu.
Doručení na adresu:
Tato služba funguje na základě výběru nejvhodnějšího dopravce pro
doručení na adresu ve vašem regionu. Kurýr bude vybrán v závislosti na
aktuální vytíženosti a kvalitě daných kurýrních služeb. Touto službou
lze zasílat zásilky s hmotností do 10 kg a maximálním rozměrem do
120 cm. O doručení zásilky budete předem informovaní SMS nebo
e-mailem.
Zásilku můžete sledovat na tomto odkazu.
VII. Odpovědnost za
vady, reklamace, záruka
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se
řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními §
1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb.,
občanského zákoníku).
Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým
užíváním. Prodávající neodpovídá za vady zboží v případě, že
kupující převzal zásilku, která byla zjevně poškozená.
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že věc při převzetí nemá vady a že dodá kupujícímu zboží v množství, jakosti a provedení, jak je ujednáno v kupní smlouvě. Nejsou-li jakost a provedení ujednány, plní prodávající v jakosti a provedení vhodných pro účel patrný z kupní smlouvy, jinak pro účel obvyklý.
Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.
Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu působilo značné obtíže.
Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce České pošty, zkontroloval stav zásilky jestli není poškozená. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.
Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců.
V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující
právo na reklamaci. V tom případě okopírujte fakturu, popř. napište na
list papíru Vaše jméno, adresu, telefon, číslo objednávky (faktury) a
spolu se zbožím zašlete na níže uvedenou adresu: :
Martin Pikal - Psportmoda.cz, Odlehlá 311/50, 190 00 Praha 9
Reklamované zboží můžete zaslat i na níže uvedené výdejní místo
Zásilkovny.
Adresa výdejního místa: Foxtoys, K Žižkovu 3/379, 190
00 Praha 9
Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme použít formulář reklamační list.
Zboží k reklamaci zasílejte čisté a kompletní. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.
Životnost výrobku se nemusí krýt s pojmem záruční doba. Nadměrné nebo dlouhodobé opotřebení výrobku (např. u prádla nebo obuvi) nemůže být reklamováno jako vada výrobku.
Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží. V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní email obchod@psportmoda.cz.
V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet.
Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.
Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.
VIII. Právo
na odstoupení od kupní smlouvy
Pokud je kupní smlouva uzavřená pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě) má kupující v souladu s §1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Náš e-shop poskytuje prodlouženou lhůtu pro vrácení zboží 30 dnů.
Zboží musí být vráceno v nepoškozeném stavu, bez známek užívání, v původním obalu a pokud možno s visačkami. Nesmí na něm být provedeny nevratné úpravy (např. namontované vázání, vypletení rakety atd.). Z hygienických důvodů nelze vrátit spodní prádlo. Zásilku je třeba odeslat na vlastní náklady a musí být zároveň přiložena okopírovaná faktura a na ní uvedeno číslo účtu, na který si přejete částku vrátit. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 30 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.
Vrácené zboží zasílejte na níže uvedenou adresu:
Martin Pikal – Psportmoda.cz, Odlehlá
311/50, 190 00 Praha 9
nebo na níže uvedené výdejní místo Zásilkovny.
Adresa výdejního místa: Foxtoys 3/379, 190 00 Praha 9
Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít též tento vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu těchto VOP.
Na vrácení peněz má prodávající 10 dnů od doručení zásilky.
Po doručení vráceného zboží (odstoupení od kupní smlouvy) prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána částka odpovídající ceně za zaplacené zboží. Poštovné při vrácení zboží si hradí kupující sám. V případě výměny zboží je poštovné za opětovné zaslání zboží zdarma.
Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.
IX. Ochrana
osobních údajů
Provozovatel internetového obchodu se zavazuje, že Vaše osobní údaje
neposkytne v jakékoli podobě třetí straně. Vaše data budou dle zákona
zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a
kupujícím.
V ostatním platí ustanovení obecně závazných právních předpisů, zejména Občanského zákoníku, a Zákona o ochraně spotřebitele.
Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (zákon č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb.,
o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní
inspekce (www.coi.cz).
GDPR doložka: Správce osobních údajů:
Martin Pikal Psport&móda, IČO: 41862601 Účel
zpracování osobních údajů: doručení zboží správné osobě
(jméno, příjmení, kontaktní adresa a tel. číslo), zaslání potvrzení
objednávky, informování o jejím stavu a eventuálně zasílání
obchodních sdělení (email, tel. číslo). Právní základ
zpracování: nezbytnost pro uzavření a řádné splnění smlouvy
(jméno, příjmení, kontaktní adresa, tel. číslo, email, DIČ v případě
podnikajících fyzických osob).
X. Závěrečná
ujednání
Odesláním závazné objednávky kupující souhlasí s obchodními
podmínkami platnými v den odeslání. Souhlasí i s cenou platnou v den
odeslání, pokud nebylo v konkrétním případě prokazatelně
dohodnuto jinak.
Tyto všeobecné podmínky vstupují v platnost a účinnost dnem 1.10.2021.